29 junho 2008

Do que as portuguesas têm mais medo sempre que se aproxima o Verão?

É da concorrência vinda do …

Por isso não prestem atenção aos rapazinhos, não, neste Verão que vão ver, aliás ouvir …

Boys, boys, boys

Sunshines down

So come to town

Set your body free

Hold me tight

My love tonight

Tell me you believe

Everybody, summertime love

You’ll remember me

Everybody, summertime love

Be my lover, be my baby

Boys, boys, boys

I’m looking for a good time

Boys, boys, boys

Get ready for my love

Stay around

The sun goes down

Babe I’m feelings right

Take a chance

With love romance

Have some fun tonight

Boys and girls in the summertime love

Summertime love on the beach tonight

Say hey, say you, say me, say what

Everybody has gotta car

Don’t stop, don’t move

I just get your body in the groove

I said hey, I said you

I said me, I say you gotta get in the groove

É que os portugueses, se as portuguesas não se mexerem este Verão, vão ver o que as brasileiras lhes fazem …

… porque já dizia a Sabrina Salerno na canção mais sexy de todos os Verões “Boys” …


Sem comentários:

Enviar um comentário

Agradeço os seus comentários / Thank you for your comments.

Nota: só um membro deste blogue pode publicar um comentário.